BLUETOOTH

‘Fundi’ i Nusretit! Mbyllet restoranti në Nju Jork. Një pengesë për shefin turk apo fundi i famës së “Instagramit”?

16:27 - 15.06.23 E.P
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Kuzhunieri turk, i njohur në internet si Salt Bae, u bë një sensacion në internet në vitin 2017 për spërkatjen me kripë në biftekë, ndërsa mbante syze dielli aviator dhe bluza të bardha. Kjo i bëri atij 52 milionë ndjekës në Instagram, por duket se në një nga tregjet më konkurruese të restoranteve në botë – New York City , ai nuk mundi ta mbante të hapur biznesin e tij.




 

Nusret Gökçe lindi në Paşalı, një fshat në provincën Erzurum të Turqisë , në vitin 1983, ku u detyrua të linte shkollën në moshën 12-vjeçare për të filluar të ndihmonte babain e tij, i cili punonte si minator. Ai punoi si kasap, me shpresën që një ditë të hapte restorantin e tij. Pas një udhëtimi pune në Argjentinë, ai hapi restorantin e tij të parë në Stamboll në moshën 27-vjeçare, të cilin ai pretendon se bëri 4,500 £ në ditën e parë. Me investime nga biznesmeni turk Ferit Sahenk, ai u zgjerua në Ankara, Dubai dhe Doha, duke krijuar zinxhirin e steakhouseve luksoze Nusr-Et .

Por ai u bë i famshëm pasi një video e tij duke spërkatur kripë në mënyrë të veçantë u bë virale në janar të vitit 2017. Ishte kjo video që i dha kasapit turk pseudonimin “Salt Bae”, me hashtag #SaltBae fillon të bëhet trend në Twitter  . Bruno Mars , 2 ditë më vonë, postoi një pamje të videos në Twitter, e cila rriti më tej praninë e Gökçe-s në internet. Salt Bae u bë shpejt memeja më e njohur dhe mblodhi më shumë se 40 milionë ndjekës në Instagram.

 

Sensacioni i ri i internetit tërhoqi vëmendjen e shumë të famshmëve, të cilët u mahnitën nga video dhe vendosën ta shihnin Gökçen në veprim. Leonardo Di Caprio vizitoi restorantin e tij në Dubai një muaj më vonë në shkurt 2017 dhe shefi i kuzhinës shpejtoi ta dokumentonte atë në mediat sociale. Një vit më pas ai hapi restorantin e tij të parë në SHBA. Në vitin 2022, ai kishte 22 restorante në vende të ndryshme nëpër botë, nga Nju Jorku në Londër, Dubai dhe vende të tjera ekzotike, si dhe një biznes fitimprurës me mish, i cili mban vulën e shefit të kuzhinës.

Shkatërrimi i një miti të internetit

Salt Bae Burger,  u mbyll disa ditë më parë dhe la pas një tabelë që thoshte se po zhvendoset në një vend të ri. Mbyllja e Salt Bae Burger është rezultat i ecurisë së vështirë të restorantit në New York City gjatë tre viteve të fundit.

Restoranti u hap pranë Union Square Park vetëm një muaj para fillimit të pandemisë, duke shërbyer një hamburger viçi Wagyu të mbështjellë me fletë ari, 99 dollarë “milkshake të artë” dhe një “burger zonjash” vegjetarian që ishte falas për gratë. Ndërsa vetë Salt Bae mund të jetë dashuruar nga interneti, shumica e etiketuan këtë restorant si “restoranti më i keq në Nju Jork”.

Vetë Nusret ndonjëherë ka tërhequr shumë vëmendje negative nga media dhe ka marrë pakënaqësi publike për praktikat e ndryshme të tij. Më themelor është presioni me të cilin po përballet nga grupi i të drejtave të kafshëve PETA, i cili beson se është koha për të ndaluar festimin e menuve të mishit të kuzhinierit dhe fotot e kufomave. Ai gjithashtu u kritikua për postimin e një fotoje të tij në mes të një sallon mjeljeje rrotulluese. Ndërsa mori mbi një milion pëlqime, mijëra përdorues e kritikuan shefin turk për postimin e tij, duke i kërkuar që ta hiqte atë.

Shumë kritikë po parashikojnë se Salt Bae do të zhduket nga skena e restorantit, por ia vlen të shihet.

 

 

 


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.